Hoewel we ons best doen om alle producten duidelijk te beschrijven en je (via de inrichting van de website) hier en daar te helpen bij je keuze, kunnen wij ons voorstellen dat je wellicht nog behoefte hebt aan persoonlijk advies. Wanneer je je vragen via het contactformulier (aan de rechterkant) naar ons stuurt zorgen wij dat één van onze monteurs zo snel als mogelijk contact met je opneemt, om je inhoudelijk van een zo goed mogelijke raad te voorzien. Is het advies voor jou niet voldoende, dan komt diezelfde monteur indien gewenst bij jou op locatie langs*.
"Wij laten je niet in de kou staan!"
Vragen over reeds aangekochte producten of onverhoopte storingen kun je het best indienen via 'Mijn tickets'. Dit is namelijk de meest efficiënte manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via deze link stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van jouw account. Op die manier hebben wij direct alles bij de hand om jou zo snel en goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Natuurlijk kun je ook bij ons langskomen! Wij zijn gevestigd aan de Vogelzankweg (nr. 155A) in Landgraaf. Echter, omdat wij graag de tijd voor jou en onze andere klanten nemen, is het belangrijk om van te voren een afspraak te maken. Dit om te voorkomen dat je onverhoopt voor een gesloten deur komt te staan. Een afspraak maak je eveneens eenvoudig via het contactformulier of via [email protected].
*Hoewel wij bij iedereen graag op visite komen, doen wij deze geheel vrijblijvende bezoekjes alleen in Landgraaf, Brunssum, Heerlen, Kerkrade, Sittard, Geleen, Beek, Stein, Schinnen, Nuth, Valkenburg en Maastricht én op alle andere locaties tot 30 km (enkele reis) vanaf Landgraaf.