STEK-gecertificeerd
Maatschappelijk verantwoord
5 jaar garantie
Gespreid betalen

Verzenden & retourneren

VERZENDEN

Standaard worden bestellingen binnen de aangegeven termijn gratis bezorgd door PostNL. Dus wanneer de producten op voorraad zijn en de bestelling vóór 23:59 geplaatst is, ontvang je deze binnen drie werkdagen in huis (feestdagen zijn hierbij uitgezonderd). Uiteraard sturen wij je van te voren een bevestiging die voorzien is van een track-and-trace code van PostNL. Hiermee kun je de status en tijd van de levering direct inzien. Mocht je niet thuis zijn, dan wordt het pakket bij de buren bezorgd óf de volgende dag nogmaals aangeboden.

Kies je voor montage op locatie? Dan komen wij persoonlijk bij je langs om jouw bestelling af te leveren en te installeren. Wij nemen dan per e-mail contact met je op om een afspraak te maken voor een moment dat jou het best uitkomt. De kosten en voorwaarden van een montage op locatie vind je door hier te klikken. Woon je verder dan 70 kilometer (enkele reis) van Landgraaf? Dan raden wij je aan om even contact met ons op te nemen via [email protected]. Dit omdat wij dan helaas genoodzaakt zijn om een aanvullende transport-vergoeding in rekening te brengen.

 

RETOURNEREN

Heb je de verkeerde producten besteld of ben je niet tevreden? Dan kun je de bestelde producten binnen 14 dagen aan ons retourneren. Het hiervoor te gebruiken retouradres is afhankelijk van je bestelling, vandaar dat wij je verzoeken om allereerst de retourzending aan te melden via 'Mijn bestellingen' óf per mail. Daarnaast gelden de volgende voorwaarden;

  1. Je stuurt de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour;
  2. De artikelen zijn niet gemonteerd geweest of tijdelijk in gebruik genomen;
  3. Je betaalt alleen de kosten voor de retourzending;
  4. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen weer op je rekening staat.

Wanneer een artikel defect geleverd is, verzoeken wij je hier eveneens een melding van te maken (via 'Mijn bestellingen' óf per mail). Daarnaast ontvangen wij graag een foto van de verzendschade. Wij zullen vervolgens ons uiterste best doen om de producten snel en zorgvuldig te vervangen. Vanzelfsprekend komen de eventuele retour- en verzendkosten voor onze rekening!

Mocht je verder nog vragen hebben over onze procedures of twijfel je over je aankoop, dan kun je ons natuurlijk te allen tijde even mailen via [email protected].

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
STEK-gecertificeerd
Maatschappelijk verantwoord
5 jaar garantie
Gespreid betalen